Search

Search Results

Results 1231-1240 of 1456 (Search time: 0.151 seconds).
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Văn Hồng; Nguyễn Văn Thoan (2012)

  • Trình bày một số kiến thức cơ bản về thương mại điện tử, các nội dung về thị trường, kết cấu hạ tầng, mô hình kinh doanh, giao dịch, thanh toán, vấn đề an toàn, các khía cạnh luật pháp, đạo đức và xã hội, dự án, những lĩnh vực ứng dụng của thương mại điện tử và tương lai của ngành kinh doanh này

  • Sách/Book


  • Authors: Z. Ghassemlooy (2018)

  • The book gives a detailed description of OWC, focusing mainly on the infrared and visible bands, for indoor and outdoor applications. A major attraction of the book is the inclusion of Matlab codes and simulations results as well as experimental test-beds for free space optics and visible light communication systems. This valuable resource will aid the readers in understanding the concept, carrying out extensive analysis, simulations, implementation and evaluation of OWC links

  • Sách/Book


  • Authors: Gary P. Ferraro; Elizabeth K. Briody (2017)

  • The Cultural Dimension of Global Business continues to provide an essential foundation for understanding the impact of culture on global business and global business on culture. The highly experienced authors demonstrate how the theory and insights of cultural anthropology can positively influence the conduct of global business, examining a range of issues that individuals and organizations face as they work globally and across cultures. The cross-cultural scenarios presented in each chapter allow students of business, management, and anthropology alike to explore cultural difference while gaining valuable practice in thinking through a variety of complex and thorny cultural issues.

  • Sách/Book


  • Authors: - (2015)

  • Tài liệu tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam (Tiêu chuẩn VTOS) - Nghiệp vụ Nhà hàng cơ bản dành cho nhân viên phục vụ nhà hàng, khách sạn hoặc trong cơ sở tương tự, với trách nhiệm sắp xếp nhà hàng, phục vụ các món ăn và đồ uống trong nhà hàng, khách sạn, phòng họp, theo các kiểu gọi theo món hoặc ăn tự chọn, và phục vụ tại phòng khách hoặc phục vụ hội nghị.

  • Sách/Book


  • Authors: - (2008)

  • Events are a workplace for some and a leisure activity for others and range from family days in the local park to musical event festivals, firework displays, carnivals, sporting events etc. Negligence on the part of the owner of the premises and/or the organiser of the event can result in injury to either workers or patrons.

  • Sách/Book


  • Authors: - (2008)

  • Tài liệu tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam (Tiêu chuẩn VTOS) - Nghiệp vụ Nhà hàng cơ bản dành cho nhân viên phục vụ nhà hàng, khách sạn hoặc trong cơ sở tương tự, với trách nhiệm sắp xếp nhà hàng, phục vụ các món ăn và đồ uống trong nhà hàng, khách sạn, phòng họp, theo các kiểu gọi theo món hoặc ăn tự chọn, và phục vụ tại phòng khách hoặc phục vụ hội nghị.

  • Book


  • Authors: Kim Jung Jin (2018)

  • Khóa học giúp chúng ta hiểu được tổng thể lịch sử cũng như sự phát triển của ẩm thực Hàn Quốc, cách chọn lựa, chế biến và nấu ăn sao cho duy trì được những ưu điểm của món ăn Hàn Quốc

  • Sách/Book


  • Authors: Robert D. Hisrich (2017)

  • This book has been designed to clearly instruct students on the process of formulating, planning, and implementing a new venture. Students are exposed to detailed descriptions of 'how to' embark on a new venture in a logical manner. Comprehensive cases at the end of the text have been hand-picked by the authors to go hand-in-hand with chapter concepts. The superb author team of Hisrich, Peters, and Shepherd draw from their distinct backgrounds to create a book that addresses the dynamics of today's entrepreneurial challenges. From Bob Hisrich's expertise in global entrepreneurship to Mike Peter's background as a both a real-life entrepreneur and academic to Dean Shepherd's current research on cognition and entrepreneurial mindset, this book balances the crucial line between modern t...

  • Sách/Book


  • Authors: Vũ Thị Tuyết (2020)

  • Trình bày tổng quan về marketing, hệ thống thông tin và nghiên cứu marketing, môi trường marketing, hành vi khách hàng, chọn thị trường mục tiêu và định vị thị trường, các quyết định về sản phẩm, các quyết định về giá, các quyết định về phân phối, các quyết định về truyền thông marketing, lập kế hoạch marketing; tổ chức, triển khai và kiểm soát marketing