Thông tin tài liệu


Nhan đề : Marketing analytics : a machine learning approach
Tác giả : Mansurali, A
Chủ đề : Marketing research; Machine learning; Nghiên cứu thị trường
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : Taylor & Francis
Tóm tắt : With businesses becoming ever more competitive, marketing strategies need to be more precise and performance oriented. Companies are investing considerably in analytical infrastructure for marketing. This new volume, Marketing Analytics: A Machine Learning Approach, enlightens readers on the application of analytics in marketing and the process of analytics, providing a foundation on the concepts and algorithms of machine learning and statistics
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9885
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

65

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.004946_TV_A. Mansurali, P. Mary Jeyanthi - Marketing Analytics_ A Machine Learning Approach-CRC Press_Apple Academic Press (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 27,15 MB

    • Định dạng : Adobe PDF