Thông tin tài liệu


Nhan đề : Managerial economics and business strategy
Tác giả : Michael R. Baye
Chủ đề : Managerial economics | Strategic planning | Kinh tế Quản lý | Lập kế hoạch chiến lược
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : McGraw-Hill Education
Tóm tắt : This 10th edition retails the emphasis on real-world examples and modern topics along with unique coverage found nowhere else: oligopoly, penetration pricing, multistage and repeated games, foreclosure, contracting, vertical and horizontal integration, networks, bargaining, predatory pricing, principal agent problems, raising rival’s costs, adverse selection, auctions, screening and signaling, search, limit pricing, and a host of other pricing strategies for firms enjoying market power
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9674
Bộ sưu tậpKinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

3

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006123_(The McGraw-Hill series economics) Michael R. Baye_ Jeff Prince - Managerial economics and business strategy (2022).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 13,08 MB

    • Định dạng : Adobe PDF