Thông tin tài liệu


Nhan đề : International marketing in times of sustainability and digitalization
Tác giả : Graf, Erika
Chủ đề : Export marketing; Green marketing; Internet marketing; Tiếp thị quốc tế; Tiếp thị xuất khẩu
Năm xuất bản : 2023
Nhà xuất bản : De Gruyter
Tóm tắt : This book provides insights into the fundamentals of international marketing with a focus on these topics because they are commonplace in today's international marketing. It presents theories and concepts of international marketing in a concise form along with many real-world examples.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/9411
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

5

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.006056_TV_Erika Graf - International marketing in times of sustainability and digitalization-De Gruyter (2023).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 49,38 MB

    • Định dạng : Adobe PDF