Tìm kiếm

Kết quả tìm kiếm

Hiện thị kết quả từ 1 đến 10 của 15
Tài liệu phù hợp với tiêu chí tìm kiếm:
  • Book


  • Tác giả : Cole Nussbaumer Knaflic (2020)

  • Giới thiệu phương pháp truyền đạt thông tin thông qua cách thức trình bày dữ liệu như: lựa chọn những hình ảnh hữu hiệu, lựa chọn và đưa ra đối tượng mục tiêu, phân tích mẫu hình ảnh trực quan, lối dẫn chuyện, kết nối dữ liệu và trực quan hoá dữ liệu

  • Recording, musical


  • Tác giả : Julian Dodd (2020)

  • Being True to Works of Music explores the varieties of authenticity involved in our practice of performing works of Western classical music. Its key argument is that the familiar 'authenticity debate' about the performance of such works has tended to focus on a side issue.

  • Book


  • Tác giả : Evrim Çeltek (2020)

  • The Handbook of Research on Smart Technology Applications in the Tourism Industry is an essential reference source that discusses the use of intelligent systems in tourism as well as their influence on consumer relationships. Featuring research on topics such as digital advertising, wearable technology, and consumer behavior, this book is ideally designed for travel agents, tour developers, restaurateurs, hotel managers, tour directors, airlines, marketers, researchers, managers, hospitality professionals, policymakers, business strategists, researchers, academicians, and students seeking coverage on the use of smart technologies in tourism

  • Recording, musical


  • Tác giả : -;  Người hướng dẫn: Giuseppe Cuzzucoli (2020)

  • This book describes the entire process of designing guitars, including the theory and guidelines for implementing it in practice. It discusses areas from acoustics and resonators to new tools and how they assist traditional construction techniques.

  • Book


  • Tác giả : Nguyễn Dương (2020)

  • Giới thiệu những bí quyết, trải nghiệm xuất sắc giúp các công ty chạm đến trái tim khách hàng, được khác hàng ủng hộ khiến người lao động tự hào, gắn kết để cùng đưa doanh nghiệp vươn tầm thành công trong thời đại số: Năng lực cạnh tranh chính trong thời đại số, lấy khách hàng làm trung tâm, chiến lược trải ngiệm khách hàng, thực thi chiến lược trải nghiệm khách hàng và văn hoá lấy khách hàng làm trung tâm, case studies - phương thức xây dựng trải nghiệm khách hàng xuất sắc của những công ty hàng đầu.

  • Book


  • Tác giả : Patrick Link (2020)

  • Giải thích về việc cách áp dụng tư duy thiết kế trong việc phát triển khách hàng gồm xây dựng chân dung khách hàng, xác định nhu cầu và xây dựng thấu hiểu cảm với khách hàng; chuyển đổi tổ chức như xây dựng đội ngũ, tuyển chọn thành viên và xây dựng ý tưởng điều phối, tạo lập dịch vụ và xây dựng môi trường làm việc sáng tạo; thiết kế tương lai gồm áp dụng tư duy hệ thống, áp dụng tư duy mô hình kinh doanh tinh gọn, thiết kế hệ sinh thái kinh doanh.

  • Book


  • Tác giả : Project Management Institute (2020)

  • Developed within the framework of A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide). Second Edition focuses on providing models for the project management profession in both plan-driven and change-driven adaptive (agile) life cycles. This practice standard describes the aspects of project estimating that are recognized as good practice on most projects most of the time and that are widely recognized and consistently applied

  • Recording, musical


  • Tác giả : Martin James (2020)

  • It was the true sound of the beating heart of 1990s UK. A melting pot of Britain's multi-cultural urban hardcore rave distilled via the journey from Jamaica's Tivoli Gardens soundsystem clashes, through the UK's inner city blues parties and onto jazz-funk all-dayers and soul weekenders. The jungle/drum & bass nexus was like nothing else the world had experienced before.