Thông tin tài liệu


Nhan đề : Advertising: An integrated marketing communication perspective
Tác giả : George E. Belch
Chủ đề : Tiếp thị kỹ thuật số | Quảng cáo
Năm xuất bản : 2020
Nhà xuất bản : McGraw Hill
Tóm tắt : Advertising brings together an author team of highly experienced teachers and industry professionals to produce a learning resource that is both pedagogically sound and reflective of the most current industry practices. This new edition is fully revised to reflect the rapidly evolving advertising industry by beginning from the premise that everything is digital. To introduce students to the power of digital marketing, this edition contains two new chapters on Search and Analytics, which underpin all modern communication systems. A third new chapter on Integration and Synergy demonstrates how these tools can be brought together to form a measurable, customer-focused IMC plan.
URI: http://thuvienso.thanglong.edu.vn//handle/TLU/8857
Bộ sưu tập1-Kinh tế - Quản lý
XEM MÔ TẢ

2

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.001404_Advertising_ An Integrated Marketing Communication Perspective-McGraw-Hill Connect (2020)_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 632,01 kB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.001404_Advertising_ An Integrated Marketing Communication Perspective-McGraw-Hill Connect (2020).pdf
      Restricted Access
  • Đăng nhập để đọc nội dung file
    • Dung lượng : 29,58 MB

    • Định dạng : Adobe PDF