Tìm kiếm

Search Results

Results 3351-3360 of 3683 (Search time: 0.116 seconds).
Item hits:
  • Khóa luận tốt nghiệp/Graduate thesis


  • Authors: Lê Trung Kiên;  Advisor: TS Nguyễn Thị Vân Nga. (2024)

  • Từ việc đi sâu nghiên cứu dịch vụ khách hàng tại công ty TNHH XNK Quốc tế Thái Sơn, đề tài phân tích những những tiêu chí đánh giá dịch vụ khách hàng tại công ty và đồng thời đề xuất các giải pháp nhằm hoàn thiện, thúc đẩy công ty vững mạnh hơn

  • Sách/Book


  • Authors: Jacoby, David (2021)

  • The book is broken into two parts. Part one provides a conceptual framework for value chain management in the energy sector. It lays out the objectives, key business processes, and performance metrics that provide useful guideposts. It offers first principles that should guide value chain initiatives in the energy industry and explains how to organize supply chain management activities. Part two includes initial chapters on capital project and operations management and explains overall tools and techniques that are relevant to energy supply chains broadly speaking