Search

Search Results

Results 1-10 of 14 (Search time: 0.044 seconds).
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: Zheng Xiang (2022)

  • This handbook provides an authoritative and truly comprehensive overview both of the diverse applications of information and communication technologies (ICTs) within the travel and tourism industry and of e-tourism as a field of scientific inquiry that has grown and matured beyond recognition.

  • Sách/Book


  • Authors: Bryn Parry (2019)

  • The fifth edition of Successful Event Management covers every aspect of events management, from the planning and set up process through to delivery, close-down and evaluation.

  • Sách/Book


  • Authors: Vladimir Antchak (2019)

  • The book critically analyses and summarises key underpinnings behind portfolio theory development and identifies key trends and issues in the event portfolio approach. It examines the processes of event portfolio development and management, leveraging, stakeholder networking and collaboration, portfolio design, risk assessment and evaluation.

  • Sách/Book


  • Authors: John R. Walker (2017)

  • The Eighth Edition of Walker’s, Restaurant Concepts, Management, and Operations continues the success of previous editions, providing, in an easy-to-read way, all of the skills and information needed to master every challenge and succeed in this highly competitive and rewarding industry. Each chapter has been revised, updated, and enhanced with numerous industry examples, sidebars, charts, tables, photographs, and menus. All of this information will help restaurant owners make the decisions necessary to build a thriving business.

  • Sách/Book


  • Authors: James A. Bardi (2003)

  • Fully revised to highlight emerging trends in hospitality, this comprehensive text packs in loads of new information while still covering all the basics of front office management.

  • Sách/Book


  • Authors: Nancy Loman Scanlon (2007)

  • Catering Management, Third Edition gives detailed advice on all the crucial business aspects of on- and off-premise catering. The Third Edition features special new material on non-hotel catering operations—such as small business management and running your own catering operation. It presents fresh information on menu design and pricing, complete with illustrative menu examples and tips for using software tools to create enticing menus.

  • Sách/Book


  • Authors: Rainer Alt (2020)

  • In turn, the book presents analytic and operational software tools that offer features for enhancing and streamlining interactions with customers. The book concludes with an overview of essential design areas that businesses need to bear in mind when introducing social media into their CRM strategies.

  • Sách/Book


  • Authors: Trần Thị Thùy Dương (2022)

  • Giáo trình giới thiệu 5 bài bao gồm các phần: Nhập môn dẫn chương trình, kỹ năng diễn đạt, các bước dẫn chương trình, kỹ năng thể hiện và kỹ năng dẫn một số chương trình. Mỗi bài đều có câu hỏi và bài tập để bạn có thể nắm bắt được bài học một cách cụ thể, rõ ràng hơn.

  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Đức Khoa (2015)

  • Bên cạnh nội dung chính là những kiến thức và kỹ năng nghiệp vụ lữ hành - hướng dẫn, bài giảng này còn cung cấp một lượng kiến thức bổ trợ phong phú về các tuyến điểm du lịch, các chương trình du lịch đặc sắc của Việt Nam, thông tin về các doanh nghiệp lữ hành, hãng hàng không .. và một số mẫu biểu dùng trong nghề