Search

Search Results

Results 1-5 of 5 (Search time: 0.018 seconds).
  • Previous
  • 1
  • Next
Item hits:
  • Book


  • Authors: Narayan Rangaraj (2008)

  • This book is positioned to serve two audiences: the MBA and senior student in a business programme, and the professional working in industry who wishes to gain a deeper understanding of supply chain management and logistics especially in an Indian context.

  • Sách/Book


  • Authors: F. Bailey Norwood; Jayson L. Lusk. (2008)

  • Norwood and Lusk provide a fresh approach to marketing and price analysis that speaks to undergraduate students. In addition to providing thorough coverage of core topics, they address exciting developments and emerging areas of research in the field. Friendly and engaging, Agricultural Marketing and Price Analysis presents a comprehensive approach to agricultural price analysis, agricultural market structures, and agricultural marketing strategies.

  • Sách/Book


  • Authors: Vũ Kim Dũng (2008)

  • Trình bày tổng quan về kinh tế học vi mô, lí thuyết cung cầu, co giãn, lý thuyết hành vi người tiêu dùng, lý thuyết doanh nghiệp, cấu trúc thị trường, thị trường yếu tố sản xuất, thất bại thị trường và vai trò của chính phủ

  • Sách/Book


  • Authors: Bạch Đức Hiển (2008)

  • Những kiến thức tổng quan về thị trường chứng khoán. Thị trường chứng khoán sơ cấp. Phân tích chứng khoán và đầu tư chứng khoán.