Search

Search Results

Results 31-40 of 93 (Search time: 0.039 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: 王順洪 (2009)

  • Đây là tài liệu giảng dạy văn hoá dân tộc phản ánh tốt nhất thực tế chính trị, kinh tế và văn hoá hiện nay. Cuốn sách bao gồm tổng cộng 14 chủ đề mô tả một cách có hệ thống kiến thức cơ bản về đất đai, lịch sử, dân số, dân tộc, hệ thống chính trị, kinh tế, khoa học và công nghệ, giáo dục, ý tưởng truyền thống, văn học, nghệ thuật, hải quan, du lịch và các mối quan hệ quốc tế. Đơn giản, súc tích và dễ hiểu, nó giúp sinh viên nước ngoài hiểu rõ về Trung Quốc

  • Sách/Book


  • Authors: Robert Trapp (2009)

  • An invaluable resource for debaters, this book provides background, arguments and resources on over 125 debate topics in areas as diverse as business, science and technology, environment, politics, religion, culture and education. All topics have been updated and new topics added for this edition.

  • Sách/Book


  • Authors: Maureen Guirdham (2005)

  • Communicating Across Cultures at Work, 2nd edition examines intercultural communication in the workplace. Firmly grounded in theory, it offers practical suggestions on how people can develop cultural awareness and communication skills to enable greater understanding and appreciation of those from different backgrounds.

  • Sách/Book


  • Authors: Yunxia Zhu (2005)

  • This book explores effective written communication across cultures both theoretically and practically. Specifically it conceptualizes cross-cultural genre study and compares English and Chinese business writing collected from Australia, New Zealand and China. It is also one of those inspired by contrastive rhetoric but has contributed innovatively and uniquely by incorporating research findings from genre analysis, in particular, the sociocognitive genre perspective into this cross-cultural study.

  • Sách/Book


  • Authors: Heather Bowe (2007)

  • The book examines the ways in which the spoken and written word may be interpreted differently depending on the context and expectations of the participants. Intercultural communication involves additional sociocultural dimensions to the context. Examples are drawn from a variety of languages and cultures - ranging from Japan to Germany to the Americas, to Africa and to Australia.

  • Sách/Book


  • Authors: Sylee Gore (2007)

  • Oxford English for Marketing and Advertising được biên soạn bởi giáo sư Sylee Gore là cuốn giáo trình về tiếng anh chuyên ngành kế toán chi tiết nhất cho dân marketing và quảng cáo thuộc bộ giáo trình Express dành cho người đi làm của Đại học Oxford. Một bộ giáo trình tương đương với một khóa học 25-30 tiếng, thích hợp cho những bạn muốn học tiếng anh chuyên ngành marketing và quảng cáo cấp tốc, những người muốn nói chuyện với đồng nghiệp và khách hàng một cách tự tin và lưu loát hơn