Search

Search Results

Results 1-6 of 6 (Search time: 0.048 seconds).
  • Previous
  • 1
  • Next
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: Huỳnh Văn Sơn (2015)

  • Các vấn đề giao tiếp giữa con người, các phương tiện, nguyên tắc, phong cách, kỹ năng giao tiếp. Giao tiếp trong công tác quản lý, lãnh đạo

  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Đức Khoa (2015)

  • Bên cạnh nội dung chính là những kiến thức và kỹ năng nghiệp vụ lữ hành - hướng dẫn, bài giảng này còn cung cấp một lượng kiến thức bổ trợ phong phú về các tuyến điểm du lịch, các chương trình du lịch đặc sắc của Việt Nam, thông tin về các doanh nghiệp lữ hành, hãng hàng không .. và một số mẫu biểu dùng trong nghề

  • Sách/Book


  • Authors: Trương Thị Khánh Hà (2015)

  • Tâm lý học phát triển là một chuyên ngành của tâm lý học, nghiên cứu nguồn gốc, động lực, cơ chế, quy luật và các điều kiện của sự phát triển tâm lý con người, với tư cách là thành viên của xã hội, qua các giai đoạn của cuộc đời.

  • Sách/Book


  • Authors: Donna Chambers; Tijana Rakic (2015)

  • This book recognizes that while tourism research has undoubtedly penetrated and gone beyond a number of knowledge frontiers, frontiers are never static, but are constantly shifting and changing form in the context of a dynamic environment. This book therefore is a much needed contribution which acknowledges the imperative for continuous innovation and renewal in tourism research if it is to remain relevant. In this regard the book contains original papers which span a number of creative topics and debates and which transcend existing frontiers of tourism knowledge, including popculture tourism, gospel festivals as heterotopia, tourism and elections, articulations of the concept of tourismization and tourism of spiritual growth and critical explorations of the tourism image of Switze...

  • Sách/Book


  • Authors: Frank M. Dattilio (2015)

  • The Family Therapy Treatment Planner, Second Edition provides all the elements necessary to quickly and easily develop formal treatment plans that satisfy the demands of HMOs, managed care companies, third-party payors, and state and federal agencies.