Tìm kiếm

Kết quả tìm kiếm

Hiện thị kết quả từ 41 đến 50 của 58
Tài liệu phù hợp với tiêu chí tìm kiếm:
  • Sách/Book


  • Tác giả : David Jobber (2009)

  • This edition places emphasis on international aspects of selling and sales management whilst also covering all of the important elements of the marketing mix. Topics covered include Sales Strategies, Key Account Management, Sales Forecasting and Budgeting, and the Role of Selling in Marketing.

  • Sách/Book


  • Tác giả : Michel Donner (2009)

  • This - (SCS) Guide is intended for Trade and Transport Government officials, Port Authorities and Transport, Cargo and Logistics Communities, in particular in developing countries. The guide will in broad terms describe all components of SCS and will preliminarily be directed toward Port and Trading Communities at large, but making references to other modes and nodal points as well.This document is not an exhaustive encyclopediaof all the aspects of supply chain security.Following the prevailing trend in the industry, the guide gives more attention to the maritime containerized transport than to other sectors or modes of transport, as it is currently the most evolutive sector.The purpose of the guide is to make concerned tradeandtransport-related officials, managers and personnel in...

  • Sách/Book


  • Tác giả : Kiernan. John A (2009)

  • his classic, succinct, well-illustrated textbook simplifies neuroscience content to focus coverage on the essentials and helps students learn important neuroanatomical facts and definitions. Descriptions and illustrations of the regional anatomy of the central nervous system are followed by accounts of the functional pathways. The level of treatment is suited to increasingly shorter neuroanatomy courses for medical and allied health students.

  • Sách/Book


  • Tác giả : Nguyễn Tấn Cường (2009)

  • Trình bày những vấn đề cơ bản của ngoại khoa cơ sở. Chăm sóc người bệnh khi chấn thương, chăm sóc vết thương, chăm sóc trước và sau khi mổ, chuẩn bị phòng mổ và trang thiết bị. Đặc biệt hướng dẫn chăm sóc người bệnh phẫu thuật hệ tiêu hoá

  • Sách/Book


  • Tác giả : 佐々木 仁子 (2009)

  • 日本語学習者が使う問題集の多くは「日本語能力試験対策」を目的としたもので、それはそれで効果的です。しかし、学習者および教師からは、「レベルに合った適当な問題集がない」「まだまだ問題が足りない」という声が多く聞かれます。そこで本書では、「たくさん解いて身につける」ための良問500題を提供します。

  • Sách/Book


  • Tác giả : Nguyễn Tấn Cường (2009)

  • Trình bày những vấn đề cơ bản của ngoại khoa cơ sở. Chăm sóc người bệnh khi chấn thương, chăm sóc vết thương, chăm sóc trước và sau khi mổ, chuẩn bị phòng mổ và trang thiết bị. Đặc biệt hướng dẫn chăm sóc người bệnh phẫu thuật hệ tiêu hoá

  • Sách/Book


  • Tác giả : Buckley, Patrick T (2009)

  • Contents: Chapter 1: What Is Healthcare Marketing? Chapter 2: Healthcare Marketing Information and Planning Chapter 3: Marketing Management Chapter 4: Branding the Healthcare Experience Chapter 5: The Communications-Promotion Connection Chapter 6: New Media and Non-traditional Marketing Approaches Chapter 7: Marketing with and for Physicians Chapter 8: Special Topics for Healthcare Marketers Chapter 9: Your Career in Healthcare Marketing Chapter 10: Marketing to Internal Customers Chapter 11: Successful Healthcare Advertising