Search

Search Results

Results 1-6 of 6 (Search time: 0.06 seconds).
  • Previous
  • 1
  • Next
Item hits:
  • Book


  • Authors: Trần Thị Thu Hà (2005)

  • Ngày nay, du lịch đã và đang trở thành một trong những lĩnh vực hấp dẫn đối với mọi người trên toàn thế giới. Nó trở thành nhu cầu htiết yếu của con người trong xã hội hiện nay. Đời sống xã hội ngày càng được nâng cao, nhu cầu du lịch của con người ngày càng phát triển, đòi hỏi công tác phục vụ không ngừng phải nâng cao để đáp ứng được nhu cầu của du khách. Do vậy, những người làm công tác kinh doanh du lịch không thể xem nhẹ việc nghiên cứu tâm lý khách du lịch trong quá trình phục vụ. Cuốn sách sẽ cung cấp cho bạn các kiến thức khái quát về du lịch, giúp bạn hiểu thêm về nhu cầu động cơ tâm trạng sở thích của khách du lịch.

  • Book


  • Authors: Trish Stott (2005)

  • Highly Recommended 1 and Highly Recommended 2 provide students with simple, functional language for dealing with customers and colleagues in a variety of situations, from taking reservations to dealing with complaints. The course offers a straightforward approach to developing speaking and listening skills in the context of the hotel and catering industry.

  • Book


  • Authors: Trish Stott (2005)

  • Highly Recommended 1 and Highly Recommended 2 provide students with simple, functional language for dealing with customers and colleagues in a variety of situations, from taking reservations to dealing with complaints. The course offers a straightforward approach to developing speaking and listening skills in the context of the hotel and catering industry.

  • Book


  • Authors: Trish Stott (2005)

  • Highly Recommended 1 and Highly Recommended 2 provide students with simple, functional language for dealing with customers and colleagues in a variety of situations, from taking reservations to dealing with complaints. The course offers a straightforward approach to developing speaking and listening skills in the context of the hotel and catering industry.

  • Book


  • Authors: Michael J. Boella (2005)

  • Extensively updated content to reflect recent issues and trends including: labour markets and industry structure, impacts of IT and social media, growth of international multi - unit brands, role of employer branding, talent management, equal opportunities and managing diversity. All explored specifically within the Hospitality Industry

  • Book


  • Authors: G. E. Mitchell (2005)

  • Increasingly countries around the world are promoting tourism. It is no wonder that travel-tourism is the world's fastest growing profession. How To Start A Tour Guiding Business is a manual for the thousands of people who want to discover the world of travel as a career. It covers every aspect from getting started through creating promotional materials, pricing and processing tours and marketing.