Thông tin tài liệu


Nhan đề : Strategic Management for Travel and Tourism
Tác giả : Nigel Evans
Chủ đề : Du lịch | Lữ hành
Năm xuất bản : 2003
Nhà xuất bản : Burlington: Butterworth-Heinemann
Tóm tắt : * Specifically written for the travel and tourism industry with strategic management applications and theory * Brings theory to life with industry-based case studies from Airtours, Marriott and Thomas Cook to enhance learning and understanding * Well rounded book which covers the contemporary strategic issues affecting travel and tourism organizations, such as cruising and 'all-inclusive' holidays
URI: https://thuvienso.thanglong.edu.vn/handle/TLU/3716
Bộ sưu tậpThanh nhạc, du lịch, việt nam học
XEM MÔ TẢ

1

XEM & TẢI

0

Danh sách tệp tin đính kèm:
Ảnh bìa
  • TVS.002550_Strategic Management for Travel and Tourism_1.pdf
      Restricted Access
  • Giới thiệu
    • Dung lượng : 1,59 MB

    • Định dạng : Adobe PDF

  • Ảnh bìa
  • TVS.002550_Strategic Management for Travel and Tourism.pdf
      Restricted Access
  • Nội dung
    • Dung lượng : 3,38 MB

    • Định dạng : Adobe PDF