Search

Search Results

Results 1591-1600 of 1662 (Search time: 0.06 seconds).
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: Phạm Nhân Thành (2011)

  • Hội văn nghệ dân gian Việt Nam; : Giới thiệu những giá trị truyền thống và những biểu hiện độc đáo trong văn hóa của các dân tộc ít người tại Việt Nam

  • Sách/Book


  • Authors: 陆俭明 (2013)

  • Cuốn sách này giúp người học cập nhật kiến ​​thức ngữ pháp, mở rộng tầm nhìn nghiên cứu ngữ pháp tiếng Trung và hiểu sâu hơn về nghiên cứu ngữ pháp tiếng Trung hiện đại; quan trọng hơn là giúp người học nắm vững các phương pháp phân tích ngữ pháp cần thiết và đặt nền tảng vững chắc cho việc nghiên cứu ngữ pháp tiếng Trung A. nền tảng vững chắc.

  • Sách/Book


  • Authors: Lương Văn Kế (2011)

  • Khu vực học là bộ môn khoa học liên nghành thuộc lĩnh vực nghiên cứu quốc tế đối với các vùng lãnh thổ bên ngoài biên giới quốc gia trên các phương diện xã hội, kinh tế, chính trị và văn hóa trong quan hệ với hoàn cảnh không gian địa lý, nhằm tăng cường nhận thức của con người về tính đa dạng của thế giới, vì lợi ích chung.

  • Bài báo/Newspaper


  • Authors: Nguyễn Văn Quang (2020)

  • Bài luyện thanh còn giúp người học cải thiện một số kỹ năng xử lý kỹ thuật trong ca hát như nhịp độ, sự linh hoạt, việc sử dụng độ vang cộng minh để tạo ra âm thanh đẹp, cùng các kỹ năng nghe, định âm cho cao độ của nốt nhạc và “ăn khớp” với phần đệm…

  • Sách/Book


  • Authors: Debra Zahay (2023)

  • 5th EDITION delivers comprehensive coverage grounded in strategy concepts, making it easy for students to translate material from other marketing and business courses into the practice of digital marketing. Streamlined chapters combine extant marketing theory, and introduce conceptual frameworks to provide students with a foundational understanding of digital marketing issues. DIGITAL MARKETING FOUNDATIONS AND STRATEGY updates include the impact of the COVID pandemic as well as trends in account-based marketing and Google algorithm updates. Regal and regulatory issues as well as AI and marketing automation are integrated throughout the text.

  • Sách/Book


  • Authors: Philip R. Cateora (2024)

  • International Marketing addresses global issues and describes concepts relevant to all international marketers, regardless of the extent of their international involvement. Not all firms engaged in overseas marketing have a global perspective, nor do they need to. Some companies’ foreign marketing is limited to one country; others market in a number of countries, treating each as a separate market; and still others, the global enterprises, look for market segments with common needs and wants across political and economic boundaries.

  • Sách/Book


  • Authors: Marcelo S. Alencar (2022)

  • The 3rd edition of this textbook updates its comprehensive coverage of Fourier transform, convolution, and definitions of autocorrelation and power spectral density. This new edition features new chapters on transmission in non-stationary channels and 5G and mobile communications.