Search

Search Results

Results 1-4 of 4 (Search time: 0.061 seconds).
  • Previous
  • 1
  • Next
Item hits:
  • Book


  • Authors: Eckhard Fiedler (2001)

  • "America in Close-Up" là một nghiên cứu về nước Mỹ đương đại, xem xét nhiều khía cạnh của cuộc sống ở Hoa Kỳ. Mỗi đơn vị của cuốn sách có ba phần; Phần A đưa ra một tài khoản rõ ràng và chi tiết về một số khía cạnh của xã hội Mỹ và trong Phần B, chủ đề được nghiên cứu sâu hơn thông qua các cuộc phỏng vấn, các bài viết và ảnh chụp từ các tờ báo và tạp chí đương đại như "Thời gian" và "Newsweek", đưa ra một cái nhìn sâu hơn về cách người Mỹ nhìn thấy mình và thể hiện quan điểm trái ngược nhau của người dân ở các tầng lớp khác nhau của xã hội.

  • Sách/Book


  • Authors: Sam Glucksberg (2001)

  • This book examines how people understand utterances that are intended figuratively. Traditionally, figurative language such as metaphors and idioms has been considered derivative from more complex than ostensibly straightforward literal language. Glucksberg argues that figurative language involves the same kinds of linguistic and pragmatic operations that are used for ordinary, literal language. Glucksberg's research in this book is concerned with ordinary language: expressions that are used in daily life, including conversations about everyday matters, newspaper and magazine articles, and the media. Metaphor is the major focus of the book. Idioms, however, are also treated comprehensively, as is the theory of conceptual metaphor in the context of how people understand both conventi...

  • Sách/Book


  • Authors: Lynne Cameron (2001)

  • Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages. While course books aimed at young learners are appearing on the market, there is scant theoretical reference in the teacher education literature. Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language learning. It gives practical advice on how to analyse and evaluate classroom activities, language use and language development. Examples from classrooms in Europe and Asia will help bring alive the realities of working with young learners of Englis...