Tìm kiếm

Kết quả tìm kiếm

Hiện thị kết quả từ 11 đến 20 của 23
Tài liệu phù hợp với tiêu chí tìm kiếm:
  • Sách/Book


  • Tác giả : Pierre Vernimmen (2014)

  • This latest edition includes new information on venture finance and debt structuring, and has been updated throughout with the most recent statistical tables. Emphasizing how key concepts relate to real-world situations is what makes Corporate Finance a valuable reference with real relevance to the professional and student alike.

  • Sách/Book


  • Tác giả : Simon Benninga (2014)

  • The new edition of Financial Modeling includes a number of innovations. A new section explains the principles of Monte Carlo methods and their application to portfolio management and exotic option valuation. A new chapter discusses term structure modeling, with special emphasis on the Nelson-Siegel model.

  • Sách/Book


  • Tác giả : Robert C. Feenstra (2014)

  • International Economics is a modern textbook for a modern audience. Most international economics textbooks emphasize theory and the economies of advanced countries. Feenstra and Taylor's text anchors theoretical coverage to empirical evidence throughout, while reflecting the realities of the global economy by covering emerging markets and developing countries (India, China, Southeast Asia). The new edition has been thoroughly updated, including the latest on the Eurozone crisis.

  • Book


  • Tác giả : Lê Thế Giới (2014)

  • Marketing định hướng giá trị nhắm đến việc sáng tạo và chuyển giao các giá trị vượt trội hơn cho khách hàng với chi phí hợp lý, trên cơ sở đó tạo ra giá trị giành cho các cổ đông và các nhà đầu tư của doanh nghiệp. Những câu hỏi chính trong marketing định hướng giá trị là: Giá trị nào sẽ được tạo ra và tạo ra như thế nào? Giá trị đó được chia sẻ như thế nào giữa khách hàng và doanh nghiệp? Làm thế nào để quá trình sáng tạo và chia sẻ giá trị đó được thực hiện tốt nhất trong doanh nghiệp và trên thị trường

  • Sách/Book


  • Tác giả : Julian Dent (2014)

  • Using numerous real-life examples from global technology corporations, and with a foreword from Tim Curran the Chief Executive Officer of the Global Technology Distribution Council, this revised edition of Distribution Channels explores the chain that makes technology products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers and final-tier channel players, it provides a clear

  • Sách/Book


  • Tác giả : Solnik Bruno (2014)

  • Global Investments, the Sixth Edition of the previously titled International Investments, provides accessible coverage of international capital markets using numerous examples to illustrate the applications of concepts and theories. The new title reflects the current understanding that the distinction between domestic and international is no longer relevant and that asset management is global. This book is ideal for CFA® (Chartered Financial Analyst) candidates, advanced finance undergraduates, and MBA students, and it has been selected by the CFA Institute as part of the curriculum to deliver the Candidate Body of Knowledge for the CFA