Search

Search Results

Results 291-300 of 315 (Search time: 0.063 seconds).
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: Philip Kotler (2021)

  • this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade. Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing.

  • Sách/Book


  • Authors: Ricky Griffin (2022)

  • This is one of the first management books to examine the impact of the COVID-19 pandemic and resulting economic turmoil. New cases and updated learning features support a balance of classic theory and contemporary practice. You learn to think and act like a successful manager as hundreds of well-researched, contemporary examples demonstrate the importance of strong management in any type of organization, from Starbucks and Hilton Hotels to Quicken Loans.

  • Sách/Book


  • Authors: Chris Skinner (2014)

  • This book discusses innovations in banking and how the mobile internet is changing the dynamics of consumer and corporate relationships with their banks. Banks must become digitized, requiring new services focused upon 21st-century technologies. The book not only includes extensive guidance and background on the digital revolution in banking, but also in-depth analysis of the activities of established banks such as Barclays in the UK and mBank in Poland, as well as new start-ups such as Metro Bank and disruptive new models of banking such as FIDOR Bank in Germany. It also discusses completely new models of finance, such as Zopa and Bitcoin. This book is a resource for anyone involved in the future of business, commerce and banking

  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Việt Khôi (2020)

  • Trình bày về thị trường điện tử, bán lẻ (B2C) trong thương mại điện tử, thương mại điện tử B2B, chuỗi cung ứng điện tử, thương mại hợp tác và cổng thông tin, hệ thống thanh toán điện tử, hành vi khách hàng và marketing trên Internet

  • Book


  • Authors: PGS.TS. Nguyễn Thị Liên Diệp (2018)

  • Nếu biết cách phân tích và quản lý rủi ro, doanh nghiệp có thể quyết định nên thực hiện những gì để giảm thiểu những nhân tố làm xáo trộn kế hoạch kinh doanh, cắt giảm kịp thời những chi phí từ rủi ro mất mát phải gánh chịu. Ngoài ra, qua đó doanh nghiệp cũng đánh giá được cách thức quản lý rủi ro của mình có hiệu quả hay không. Một rủi ro được xem là nhỏ đối với doanh nghiệp này lại có thể làm phá sản một doanh nghiệp khác. Chúng tôi xin giới thiệu quyển sách Quản Trị Rủi Ro Doanh Nghiệp, chắc chắn sẽ hữu ích và là sự bổ sung trong hoạt động phòng thủ của doanh nghiệp. Việt Nam đang trong xu thế ngày càng hội nhập sâu vào nền kinh tế quốc tế mang đến nhiều cơ hội và thách thức. Để tồn tại và phát triển một cách vững chắc, các doanh nghiệp phải thay đổi việc quản trị rủi ro từ suy ...

  • Sách/Book


  • Authors: Jacques, Ian (2023)

  • "This textbook is intended primarily for students on economics, business studies and management courses. It assumes very little prerequisite knowledge, so it can be read by students who have not undertaken a mathematics course for some time. The style is informal, and the text contains a large number of worked examples. Students are encouraged to tackle problems for themselves as they read through each section. Solutions are provided so that all answers can be checked. Consequently, it should be possible to work through this text on a self-study basis. The material is wide ranging and varies from elementary topics such as percentages and linear equations to more sophisticated topics such as constrained optimisation of multivariate functions. The text should therefore be suitable for...

  • Sách/Book


  • Authors: Jeff Dyer (2020)

  • Includes bibliographical references and index. "Why does the world need another strategy textbook? The answer is that we simply have not been able to find a textbook that we felt fully met the needs of our students. What are those needs? First, we wanted to write a textbook that would engage students' interest using numerous practical examples and tools that would help them actually do analysis to answer key strategic questions. For example, leading firms and strategy consulting firms have tools to teach strategists how to actually conduct a "5 Forces" analysis, calculate a scale or experience curve, or conduct a net promoter score analysis. We wanted to provide those tools. We also wanted to create interactive learning tools that would connect with a new generation of learners"-...

  • Book


  • Authors: Vũ Minh Đức; Vũ Huy Thông (2018)

  • Quản trị bán hàng là việc quản lý lực lượng bán hàng trong doanh nghiệp. Quản trị bán hàng có ba chức năng chính: lập kế hoạch, triển khai thực hiện và kiểm soát các hoạt động bán hàng.Quản lý lực lượng bán hàng và tiêu thụ sản phẩm do chính lực lượng bán hàng của doanh nghiệp thực hiện.

  • Book


  • Authors: Robert W .Haas (2014)

  • Phân tích các hình thức và phương thức Marketing công nghiệp. Nghiên cứu khách hàng và hành vi thị trường. Quá trình marketing công nghiệp, chiến lược trong marketing công nghiệp