Search

Search Results

Results 181-190 of 220 (Search time: 0.1 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: Lưu Đan Thọ (2018)

  • Cuốn sách đi sâu vào phân tích, lý giải từng khái niệm từng lý thuyết để làm sáng tỏ vấn đề, trình bày về lý thuyết và kinh nghiệm thực tiễn của nghệ thuật marketing và quản trị dịch vụ các công ty đang hoạt động trên thị trường Việt nam giúp cho bạn đọc có cái nhìn tổng hợp về những vấn đề căn bản marketing dịch vụ.

  • Book


  • Authors: Lưu Đan Thọ (2015)

  • Tổng quan về truyền thông marketing tích hợp. Mô hình quá trình truyền thông. Mô hình hoạch định truyền thông marketing tích hợp. Các chiến lược phương tiện truyền thông. Các công cụ truyền thông đại chúng, truyền thông cá nhân. Khía cạnh xã hội và pháp lý đối với hoạt động truyền thông

  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Văn Hồng; Nguyễn Văn Thoan (2012)

  • Trình bày một số kiến thức cơ bản về thương mại điện tử, các nội dung về thị trường, kết cấu hạ tầng, mô hình kinh doanh, giao dịch, thanh toán, vấn đề an toàn, các khía cạnh luật pháp, đạo đức và xã hội, dự án, những lĩnh vực ứng dụng của thương mại điện tử và tương lai của ngành kinh doanh này

  • Sách/Book


  • Authors: Robert D. Hisrich (2017)

  • This book has been designed to clearly instruct students on the process of formulating, planning, and implementing a new venture. Students are exposed to detailed descriptions of 'how to' embark on a new venture in a logical manner. Comprehensive cases at the end of the text have been hand-picked by the authors to go hand-in-hand with chapter concepts. The superb author team of Hisrich, Peters, and Shepherd draw from their distinct backgrounds to create a book that addresses the dynamics of today's entrepreneurial challenges. From Bob Hisrich's expertise in global entrepreneurship to Mike Peter's background as a both a real-life entrepreneur and academic to Dean Shepherd's current research on cognition and entrepreneurial mindset, this book balances the crucial line between modern t...

  • -


  • Authors: Quốc hội (2015)

  • Luật này quy định về lập, chấp hành, kiểm toán, quyết toán, giám sát ngân sách nhà nước; nhiệm vụ, quyền hạn của các cơ quan, tổ chức, đơn vị, cá nhân có liên quan trong lĩnh vực ngân sách nhà nước

  • Sách/Book


  • Authors: Julian Dent (2014)

  • Using numerous real-life examples from global technology corporations, and with a foreword from Tim Curran the Chief Executive Officer of the Global Technology Distribution Council, this revised edition of Distribution Channels explores the chain that makes technology products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers and final-tier channel players, it provides a clear

  • Sách/Book


  • Authors: Keller, Kevin Lane (2015)

  • This book deals with brands—why they are important, what they represent to consumers, and what firms should do to manage them properly. As many business executives correctly recognize, perhaps one of the most valuable assets a firm has are the brands it has invested in and developed over time. Although competitors can often duplicate manufacturing processes and factory designs, it’s not so easy to reproduce strongly held beliefs and attitudes established in the minds of consumers. The difficulty and expense of introducing new products, however, puts more pressure than ever on firms to skillfully launch their new products as well as manage their existing brands.