Search

Search Results

Results 1301-1310 of 1585 (Search time: 0.129 seconds).
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: John Hughes (2018)

  • For business professionals looking to advance their careers through improving their English, Business Result Second Edition is a practical Business English course that focuses on real, relevant communication skills they can immediately use in the workplace.

  • Book


  • Authors: Lưu Đan Thọ (2015)

  • Tổng quan về truyền thông marketing tích hợp. Mô hình quá trình truyền thông. Mô hình hoạch định truyền thông marketing tích hợp. Các chiến lược phương tiện truyền thông. Các công cụ truyền thông đại chúng, truyền thông cá nhân. Khía cạnh xã hội và pháp lý đối với hoạt động truyền thông

  • Book


  • Authors: Ian Sommerville (2011)

  • The ninth edition of Software Engineering presents a broad perspective of software engineering, focusing on the processes and techniques fundamental to the creation of reliable, software systems. Increased coverage of agile methods and software reuse, along with coverage of 'traditional' plan-driven software engineering, gives readers the most up-to-date view of the field currently available. Practical case studies, a full set of easy-to-access supplements, and extensive web resources make teaching the course easier than ever.

  • Tập bài giảng/Lecture


  • Authors: Chu Thị Thu Thuỷ (2021)

  • Trình bày tổng quan về quản trị tài chính doanh nghiệp; giá trị theo thời gian của tiền; định giá cổ phiếu, trái phiếu; các nguồn tài trợ của doanh nghiệp; chi phí sử dụng vốn và cơ cấu nguồn vốn của doanh nghiệp; đầu tư dài hạn của doanh nghiệp; quản trị vốn cố định của doanh nghiệp; quản trị vốn lưu động của doanh nghiệp; quản trị chi phí, doanh thu và lợi nhuận của doanh nghiệp

  • Sách/Book


  • Authors: Nguyễn Văn Hồng; Nguyễn Văn Thoan (2012)

  • Trình bày một số kiến thức cơ bản về thương mại điện tử, các nội dung về thị trường, kết cấu hạ tầng, mô hình kinh doanh, giao dịch, thanh toán, vấn đề an toàn, các khía cạnh luật pháp, đạo đức và xã hội, dự án, những lĩnh vực ứng dụng của thương mại điện tử và tương lai của ngành kinh doanh này

  • Sách/Book


  • Authors: Z. Ghassemlooy (2018)

  • The book gives a detailed description of OWC, focusing mainly on the infrared and visible bands, for indoor and outdoor applications. A major attraction of the book is the inclusion of Matlab codes and simulations results as well as experimental test-beds for free space optics and visible light communication systems. This valuable resource will aid the readers in understanding the concept, carrying out extensive analysis, simulations, implementation and evaluation of OWC links

  • Sách/Book


  • Authors: Gary P. Ferraro; Elizabeth K. Briody (2017)

  • The Cultural Dimension of Global Business continues to provide an essential foundation for understanding the impact of culture on global business and global business on culture. The highly experienced authors demonstrate how the theory and insights of cultural anthropology can positively influence the conduct of global business, examining a range of issues that individuals and organizations face as they work globally and across cultures. The cross-cultural scenarios presented in each chapter allow students of business, management, and anthropology alike to explore cultural difference while gaining valuable practice in thinking through a variety of complex and thorny cultural issues.

  • Sách/Book


  • Authors: - (2015)

  • Tài liệu tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam (Tiêu chuẩn VTOS) - Nghiệp vụ Nhà hàng cơ bản dành cho nhân viên phục vụ nhà hàng, khách sạn hoặc trong cơ sở tương tự, với trách nhiệm sắp xếp nhà hàng, phục vụ các món ăn và đồ uống trong nhà hàng, khách sạn, phòng họp, theo các kiểu gọi theo món hoặc ăn tự chọn, và phục vụ tại phòng khách hoặc phục vụ hội nghị.