Search

Search Results

Results 1201-1210 of 1456 (Search time: 0.198 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: Lê Thế Giới (2014)

  • Marketing định hướng giá trị nhắm đến việc sáng tạo và chuyển giao các giá trị vượt trội hơn cho khách hàng với chi phí hợp lý, trên cơ sở đó tạo ra giá trị giành cho các cổ đông và các nhà đầu tư của doanh nghiệp. Những câu hỏi chính trong marketing định hướng giá trị là: Giá trị nào sẽ được tạo ra và tạo ra như thế nào? Giá trị đó được chia sẻ như thế nào giữa khách hàng và doanh nghiệp? Làm thế nào để quá trình sáng tạo và chia sẻ giá trị đó được thực hiện tốt nhất trong doanh nghiệp và trên thị trường

  • Book


  • Authors: B.s.:Nguyễn Ngọc Huyền (2016)

  • Giáo trình khởi sự kinh doanh có nhiệm vụ nghiên cứu và phát hiện các hành vi cần thiết để quyết đinh: Sẽ kinh doanh cái gì, kinh doanh như thế nào và kinh doanh ở đâu. Lập ra một doanh nghiệp cụ thể với các hành vi và nhiều quyết định cụ thể về vị trí, quy mô, công nghệ...; Thiết lập các điều kiện cần thiết đưa doanh nghiệp phát triển

  • Book


  • Authors: Trần Đức Minh (2011)

  • Tìm hiểu về tâm lý học - linh hồn của nghệ thuật đàm phán. Giới thiệu tổng quan về đàm phán và chuẩn bị đàm phán. Kỹ năng đàm phán và kết thúc đàm phán. Nghệ thuật công thủ những mánh khoé thủ đoạn trong đàm phán. Trình bày những vấn đề về đàm phán hợp đồng, hiệp định thương mại quốc tế, hiệp định tài chính ngân hàng và du lịch. Nguyên tắc, phương pháp đàm phán cơ bản của đại học Harvard

  • Book


  • Authors: Đỗ Đức Bình; Ngô Thị Tuyết Mai (2013)

  • Trình bày những vấn đề chung về kinh tế quốc tế, quan hệ thương mại quốc tế, đầu tư quốc tế, cán cân thanh toán và thị trường tiền tệ quốc tế, liên kết và hội nhập kinh tế quốc tế

  • Book


  • Authors: Trần Thị Kim Thu (2012)

  • Trình bày những vấn đề chung về thống kê học; các quá trình nghiên cứu thống kê; phương pháp mô tả thống kê bằng bảng biểu, bằng đồ thị, bằng số liệu; phương pháp phân tích tăng trưởng, phân tích xu thế và mô hình dự báo thống kê; phương pháp tính và phân tích các chỉ số kinh tế thống kê

  • Sách/Book


  • Authors: Kroeger, Paul R (2019)

  • This book provides an introduction to the study of meaning in human language, from a linguistic perspective. It covers a fairly broad range of topics, includ-ing lexical semantics, compositional semantics, and pragmatics. The approach is largely descriptive and non-formal, although some basic logical notation is introduced.

  • Sách/Book


  • Authors: Gough Chris (2015)

  • Cuốn sách không chỉ cung cấp đề test thông thường mà còn là những hướng dẫn luyện đề hiệu quả, sách thích hợp cho những bạn đang ở band 5.0+IELTS đặt mục tiêu band 7.0-7.5 có thẻ tự học IELTS tại nhà.

  • Sách/Book


  • Authors: Dr.C.Thanavathi (2017)

  • This book is a synthesis of extensive collection of curriculum. This book is thus intended to make a contribution not only to the field of curriculum but also covers all the categories of curriculum development. This book seeks to describe and examine the processes of curriculum development and teachers-in-training with fundamental issues and practices in curriculum development. The book tries to provide as many examples as possible of how some of the practical problems in curriculum development have been addressed by practitioners in many parts of the world.

  • Sách/Book


  • Authors: Joan Kang Shin (2022)

  • Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages. While course books aimed at young learners are appearing on the market, there is scant theoretical reference in the teacher education literature. Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language learning. It gives practical advice on how to analyse and evaluate classroom activities, language use and language development.

  • Sách/Book


  • Authors: Sam McCarter (2006)

  • The courses develop language, skills and test techniques to help students achieve a higher IELTS score. The three books in the series may be used together as a complete course or may be used to target specific skills. Or they may be used separately to supplement other coursebooks.