Search

Search Results

Results 91-100 of 150 (Search time: 0.681 seconds).
Item hits:
  • Sách/Book


  • Authors: Dr. S. Victor Anandkumar (2021)

  • E-tourism cannot be understood as an independent process or system as it comprises of numerous participants and players those utilise the electronic mode through information technology and communication system to reach the customer directly or indirectly. The e-tourism takes different forms that can be accessed by the customers through different channels and distribution systems.

  • Tập bài giảng/Lecture


  • Authors: Nguyễn Thị Thu Trang (2021)

  • Giới thiệu kiến thức cơ bản về những loại thuế đặc trưng,thường gặp trong hoạt động sản xuất kinh doanh của doanh nghiệp, cá nhân; Hiểu được phương pháp tính, kê khai và nộp một số loại thuế cơ bản; Và những kiến thức cơ bản về thuế để hỗ trợ cho một số môn học như:tài chính doanh nghiệp, kế toán.

  • Sách/Book


  • Authors: Joan Kang Shin (2022)

  • Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages. While course books aimed at young learners are appearing on the market, there is scant theoretical reference in the teacher education literature. Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language learning. It gives practical advice on how to analyse and evaluate classroom activities, language use and language development.

  • Sách/Book


  • Authors: Kathy Sierra (2022)

  • The new third edition brings the book up-to-date for Java 8-17, including major recent updates to the Java language and development platform. Java has seen some deep code-level changes and more modern approaches, requiring even more careful study and implementation.

  • Tập bài giảng/Lecture


  • Authors: Chu Thị Thu Thuỷ (2021)

  • Trình bày tổng quan về quản trị tài chính doanh nghiệp; giá trị theo thời gian của tiền; định giá cổ phiếu, trái phiếu; các nguồn tài trợ của doanh nghiệp; chi phí sử dụng vốn và cơ cấu nguồn vốn của doanh nghiệp; đầu tư dài hạn của doanh nghiệp; quản trị vốn cố định của doanh nghiệp; quản trị vốn lưu động của doanh nghiệp; quản trị chi phí, doanh thu và lợi nhuận của doanh nghiệp

  • Sách/Book


  • Authors: Vũ Thị Tuyết (2020)

  • Trình bày tổng quan về marketing, hệ thống thông tin và nghiên cứu marketing, môi trường marketing, hành vi khách hàng, chọn thị trường mục tiêu và định vị thị trường, các quyết định về sản phẩm, các quyết định về giá, các quyết định về phân phối, các quyết định về truyền thông marketing, lập kế hoạch marketing; tổ chức, triển khai và kiểm soát marketing