Search

Search Results

Results 71-80 of 88 (Search time: 0.033 seconds).
Item hits:
  • Book


  • Authors: Lê Thế Giới (2014)

  • Marketing định hướng giá trị nhắm đến việc sáng tạo và chuyển giao các giá trị vượt trội hơn cho khách hàng với chi phí hợp lý, trên cơ sở đó tạo ra giá trị giành cho các cổ đông và các nhà đầu tư của doanh nghiệp. Những câu hỏi chính trong marketing định hướng giá trị là: Giá trị nào sẽ được tạo ra và tạo ra như thế nào? Giá trị đó được chia sẻ như thế nào giữa khách hàng và doanh nghiệp? Làm thế nào để quá trình sáng tạo và chia sẻ giá trị đó được thực hiện tốt nhất trong doanh nghiệp và trên thị trường

  • Sách/Book


  • Authors: - (2014)

  • Quyển IELTS Trainer 2 sẽ giúp bạn hệ thống kiến thức, đồng thời xác định trình độ bản thân hiện tại đang ở đâu. Từ đó mà bạn có thể đặt mục tiêu phù hợp để cố gắng luyện tập mỗi ngày. Đặc biệt, Cambridge IELTS Trainer 2 là quyển sách không thể thiếu dành cho các sĩ tử mong muốn đạt được mức IELTS từ 6.0 – 6.5.

  • Sách/Book


  • Authors: Ronald Scollon (2014)

  • This newly revised edition is both a lively introduction and practical guide to the main concepts and challenges of intercultural communication. Grounded in interactional sociolinguistics and discourse analysis, this work integrates theoretical principles and methodological advice, presenting students, researchers, and practitioners with a comprehensive and unified resource. Features new original theory, expanded treatment of generations, gender and corporate and professional discourse Offers improved organization and added features for student and classroom use, including advice on research projects, questions for discussion, and references at the end of each chapter Extensively revised with newly added material on computer mediated communication, sexuality and globalization

  • Sách/Book


  • Authors: Julian Dent (2014)

  • Using numerous real-life examples from global technology corporations, and with a foreword from Tim Curran the Chief Executive Officer of the Global Technology Distribution Council, this revised edition of Distribution Channels explores the chain that makes technology products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers and final-tier channel players, it provides a clear

  • Sách/Book


  • Authors: Solnik Bruno (2014)

  • Global Investments, the Sixth Edition of the previously titled International Investments, provides accessible coverage of international capital markets using numerous examples to illustrate the applications of concepts and theories. The new title reflects the current understanding that the distinction between domestic and international is no longer relevant and that asset management is global. This book is ideal for CFA® (Chartered Financial Analyst) candidates, advanced finance undergraduates, and MBA students, and it has been selected by the CFA Institute as part of the curriculum to deliver the Candidate Body of Knowledge for the CFA

  • Book


  • Authors: Ronald W. Hilton (2014)

  • The emphasis of Managerial Accounting, 10th edition is on teaching students to use accounting information to best manage an organization. In a practice Hilton pioneered in the first edition, each chapter is written around a realistic business or focus company that guides the reader through the topics of that chapter. Known for balanced examples of Service, Retail, Nonprofit and Manufacturing companies, Hilton/Platt offers a clear, engaging writing style that has been praised by instructors and students alike. As in previous editions, there is significant coverage of contemporary topics such as activity-based costing, target costing, the value chain, customer profitability analysis, and throughput costing while also including traditional topics such as job-order costing, budgeting an...

  • Sách/Book


  • Authors: 김중섭 (2014)

  • Đây là một cuốn sách giáo khoa cấp 3 về 'viết' trong số các sách giáo khoa. Để nâng cao khả năng viết của người học tiếng Hàn trung cấp, học viên có kiến thức về cấu trúc câu tiếng Hàn, thực hành viết viết, thực hành viết văn và thực hành viết văn.