Search

Search Results

Results 131-140 of 910 (Search time: 0.037 seconds).
Item hits:
  • Working Paper


  • Authors: Phạm Long Châu (2019)

  • Học phần trang bị cho người học những kiến thức cơ bản về quản trị quan hệ khách hàng, quản trị cơ sở dữ liệu khách hàng, chiến lược quan hệ khách hàng, dịch vụ khách hàng, chăm sóc khách hàng, quản trị xung đột, mối quan hệ giữa quản trị quan hệ với các hoạt động: bán hàng, marketing. Sau khi học xong môn học, sinh viên có khả năng lập chiến lược quản trị quan hệ khách hàng.

  • Book


  • Authors: Aparnaa Somanathan; Lan Dao Huong (2014)

  • The objective of this report is to assess the implementation of Vietnam SHI and provide options for moving towards UC. This is a joint assessment with development partners, World Health Organization, United Nations Children's Fund (Unicef) and Rockefeller Foundation

  • Book


  • Authors: - (2015)

  • This report is the first of its kind to measure health service coverage and financial protection to assess countries’ progress towards universal health coverage.

  • Book


  • Authors: Lương Ngọc Khuê (2014)

  • Tài liệu này được biên soạn gồm 21 bài chia làm 03 phần. Nội dung từng bài có 04 phần bao gồm mục tiêu học tập, nội dung thiết yếu của bài, câu hỏi lượng giá và tài liệu tham khảo. Tài liệu dùng đào tạo cho các lớp đào tạo liên tục, thời gian đào tạo khoảng 02 tuần. Tài liệu đào tạo quản lý bệnh viện do Trung tâm phát triển năng lực quản lý khám, chữa bệnh thuộc Cục Quản lý Khám, chữa bệnh - Bộ Y tế tổ chức đào tạo và cấp chứng chỉ. Giảng viên là Lãnh đạo Bộ Y tế, các nhà đào tạo, nhà hoạch định chính sách y tế, các nhà nghiên cứu và quản lý bệnh viện có kinh nghiệm

  • Book


  • Authors: Denise D. Quigley (2010)

  • This report tells the story of one large urban hospital that used an iterative, six-step quality improvement (QI) process to successfully change the way its registered nurses, nursing assistants, and other nursing staff provided emotional support to the hospital’s adult, medical and surgical inpatients.

  • Book


  • Authors: Nigel Edwards (2012)

  • This report examines the challenges facing hospitals and the health services delivery across the WHO European Region. There is scope for major change and improvement which is made more urgent by the many challenges being faced by hospitals as a result of changes in the population, in the practice of medicine and in the wider health system and the economies of Europe. The report looks at the areas in which improvements and policy changes are required and identifies the areas where there is the greatest opportunity for the WHO support to Member States. We identified that there is important work to do to set out a clearer vision for the future shape of delivery systems and the role of the hospital within them, to spell out what the changes are needed in clinical services, to create t...